OPEN CALL do czwartego numeru magazynu Connecting Audiences Polska

Ogłaszamy otwarty nabór tekstów do czwartego numeru magazynu „Connecting Audiences Polska”, którego wydawcami są NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu.


Tematem przewodnim numeru będą migracje. Szukamy tekstów, które w atrakcyjny i wyczerpujący sposób opisywać będą zjawiska związane z migracjami twórców kultury, artystów i odbiorców. Czekamy na teksty mające charakter studiów przypadków i/ lub opisów dobrych praktyk z zakresu pracy z publicznością. Interesują nas również prezentacje badań dotyczących tego tematu.


Przyjmujemy teksty, które nigdy wcześniej nie były publikowane. Zależy nam, żeby prezentowały one nie tylko same zjawiska, ale zawierały również wnioski możliwe do zastosowania w praktyce przez profesjonalistów kultury.


Nabór jest otwarty od 1 do 13 czerwca 2022. Aby wziąć udział w naborze należy wypełnić formularz zgłoszeniowy po zapoznaniu się z regulaminem naboru.


Zgłoszenie należy przesłać do 13.06.2022 r. (do godziny 23.59).


Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja składająca się z członków zespołu redakcyjnego „Connecting Audiences Polska” wybierze do współpracy od jednego do trzech autorów. Teksty gotowe do publikacji należy przesłać do 26 czerwca 2022.


Autorzy tekstów opublikowanych w czwartym numerze polskiej edycji magazynu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 500,00 zł brutto.


Zachęcamy do dołączenia do grona autorów „Connecting Audiences Polska” i współtworzenia magazynu dla profesjonalistów kultury.