SZTUKA WSPÓŁPRACY

PROWOKOWANIE I PRZYCIĄGANIE, DZIELENIE SIĘ I PROMOWANIE DOBRYCH POMYSŁÓW ORAZ PRAKTYK W ZAKRESIE AUDIENCE DEVELOPMENT I ZARZĄDZANIA KULTURĄ W EUROPIE I AMERYCE ŁACIŃSKIEJ

Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został stworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.

Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.

Konsorcjum Connecting Audiences International tworzą: ASIMÉTRICA (Hiszpania), Center For Kunst og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia), Melting Pro (Włochy), NU Foundation (Polska), Regionalne Obserwatorium Kultury UAM (Polska).

 
logo asimétrica.png

Asimétrica powstała w Madrycie w 2010 roku, aby wnieść wkład w rozwój i budowanie relacji między artystami, organizacjami i instytucjami kulturalnymi a publicznością. Od 10 lat oferuje konsultacje, badania, szkolenia oraz praktyczne doradztwo w sprawach związanych z zarządzaniem kulturą, marketingiem sztuki i rozwojem publiczności. Asimétrica współpracuje z organizacjami lokalnymi, regionalnymi, krajowymi i międzynarodowymi, które pragną polepszyć swoje relacje z ich obecnymi i potencjalnymi odbiorcami. Organizacjami i instytucjami, które poszukują, regularnie analizują dane oraz oddziaływanie własnych inicjatyw i działań, podchodzą krytycznie do swoich misji, a swoich odbiorców stawiają w centrum rozważań.

Do głównych zainteresowań organizacji należy projektowanie doświadczeń użytkowników, zarządzanie zmianą i relacjami z publicznością we wszystkich obszarach. Asimétrica wspiera profesjonalistów sektora kultury nie tylko w implementacji elementarnych technik pozyskiwania i zatrzymywania publiczności, ale także w wykorzystywaniu bardziej złożonych metodologii: segmentacji czy optymalizacji programów lojalnościowych.

51143392_2290964740933936_55533982800056
Robert Muro 1.jpg
pedro 2.JPG
_MG_9620.jpg